Atunci când la începutul anotimpului călduros Turbina a fost golită de apă, am zis toţi că se urmăreşte decolmatarea albiei. Apoi când au început lucrările de reparaţii la podul Mureş şi la podul de lângă Cocoşul de Aur, am fost convinşi că ne aşteaptă o "lungă vară fierbinte", care pentru şoferii impacientaţi pare a nu se mai sfârşi. Tocmai din acest motiv unii din cei care trebuie zilnic să treacă prin zona respectivă de cel puţin două ori, suprasaturaţi de perioada lungă a reparaţilor, ne-au solicitat ajutorul.
Ce am aflat are darul să ne facă să răsuflăm uşuraţi.
Astăzi este ziua în care se recepţionează lucrarea, iar în 15 septembrie, traficul va intra în normalitate. Deşi au durat mult, lucrările efectuate de firma SC Construcţii Feroviare SRL s-au încadrat în termenul fixat la licitaţie. "O astfel de lucrare de anvergură cere timp, iar noi am lucrat constant, respectând termenele. Unii şoferi întreabă de ce nu luăm panourile de pe drum pentru că am terminat lucrările de foarte mult timp. Dar trebuie să ştie că trebuie să treacă 21 de zile de la consolidarea celor 10 grinzi care susţin podul peste Turbină, până când se pot scoate cofrajele. În toată aceasă perioadă circulaţia trebuie întreruptă pe porţiunea respectivă", ne-a spus Viorel Costea, mecanic al firmei Construcţii Feroviare. Iată aşadar că atunci când ne informăm, lucrurile capătă o altfel de dimensiune. Vineri, 15 septembrie, circulaţia în zonă va fi reluată în condiţii de siguranţă maximă, pe toate sensurile de mers. Tot atunci albia Turbinei se va umple din nou.
Eugenia KISS
Atunci când la începutul anotimpului călduros Turbina a fost golită de apă, am zis toţi că se urmăreşte decolmatarea albiei. Apoi când au început lucrările de reparaţii la podul Mureş şi la podul de lângă Cocoşul de Aur, am fost convinşi că ne aşteaptă o "lungă vară fierbinte", care pentru şoferii imp