Anul trecut, perechea Sebastien Loeb - Daniel Elena obtinuse la Obihiro un al doilea titlu mondial consecutiv, anul acesta adjudecandu-si cea de-a 27-a victorie, in Raliul Japoniei, unul dintre recordurile neatinse inca.
Acesta este cel mai prestigios record, cel al numarului de victorii in WRC, pe care il imparteau cu “legenda” Carlos Sainz.
Echipa BP-Ford WRT a obtinut locul doi in Japonia, dupa ce Marcus Gronholm si Timo Rautiainen aproape si-au asigurat a treia victorie din patru.
Finlandezii au ajuns cu doar 5,6 secunde dupa Loeb. Mikko Hirvonen si Jarmo Lehtinen au ocupat locul trei, cu un alt Focus RS.
In urma celor doua echipaje BP-Ford, Chris Atkinson (Subaru) a ocupat locul 4, inaintea lui Manfred Stohl (Peugeot), care a reusit sa depaseasca problemele cu care s-a confruntat la cutia de viteze. Dani Sordo (Citroën) ocupa un confortabil loc 6 pana in momentul in care a fost acrosat de masina lui Luis Perez Companc (Ford), in penultima proba speciala, pierzand mai mult de un minut si ajungand in final dupa Arai (Subaru). Sordo a fost ulterior exclus, pentru ca nu si-a inchis centurile de siguranta dupa ce-si parasise masina in timpul accidentului. Petter Solberg (Subaru) a avut permanent probleme cu franele, acumuland astfel o intarziere de 3’30” si fiind retrogradat pe locul 7.
Anul trecut, perechea Sebastien Loeb - Daniel Elena obtinuse la Obihiro un al doilea titlu mondial consecutiv, anul acesta adjudecandu-si cea de-a 27-a victorie, in Raliul Japoniei, unul dintre recordurile neatinse inca.
Acesta este cel mai prestigios record, cel al numarului de victorii in WRC, pe care il imparteau cu “legenda” Carlos Sainz.
Echipa BP-Ford WRT a obtinut locul doi in Japonia, dupa ce Marcus Gronholm si Timo Rautiainen aproape si-au asigurat a treia victorie din patru.
Finlandezii au ajuns cu doar 5,6 secunde dupa