Reluarea unei idei de succes: cu 33 de ani in urma, la Salonul Auto de la Geneva, Volkswagen a prezentat un coupé senzational. Era compact, distinct, agil, spatios si cu un pret accesibil. Volkswagen l-a denumit Scirocco. Masina a facut senzatie in acea perioada: peste o jumatate de milion de exemplare ale primei generatii au fost produse in toata lumea. Moment de rascruce: in august 2006, cel mai mare producator auto din Europa dezvaluie reinterpretarea ideii de succes Scirocco, prin intermediul unei premiere mondiale - Iroc concept.
Designul noii masini sport Volkswagen: La fel ca si primul Scirocco, Iroc marcheaza un moment de rascruce din punct de vedere al stilului, datorita grilei radiatorului si unei senzualitati distincte a formelor. Conceperea celor doua modele Volkswagen este relativ apropiata, desi cele doua vehicule sunt separate de mai mult de trei decenii.
Prima generatie a lui Scirocco era un vis tangibil pentru multi oameni. Deoarece Scirocco a fost o vedeta in lumea auto a anilor ’70, fiind desenata de Giorgetto Giugiaro, echipata cu patru scaune de dimensiuni mari, cu portbagaj mare, hayon de dimensiuni generoase, si conceptul Iroc preia aceste caracteristici.
Masina sport pura in locul unui coupé clasic: cu toate acestea, spre deosebire de Scirocco, Iroc nu este un coupé clasic, ci o masina sport cu design progresiv, care ofera un plafon foarte alungit si o parte posterioara foarte abrupta. Acest aspect asigura doua avantaje. In primul rand, Iroc are proportii perfecte. Atunci cand este privit din spate, se observa imediat faptul ca plafonul alungit si geamurile laterale sunt asezate pe umeri profilati si foarte puternici. Iroc obtine astfel o talie specifica masinilor sport.
In al doilea rand, Iroc ofera spatiu pentru doua persoane in spate si un portbagaj foarte mare. Aceasta masina atat de provocatoare combina un grad r