Paul Mierosu, director de vanzari al companiei: La nivel de grup vrem sa atingem pana in 2015 o cifra de afaceri de 500 de milioane de euro. Acest lucru inseamna o dezvoltare a numarului de clienti si parteneri, precum si dezvoltarea gamelor si a serviciilor. Compania Romstal Imex, unul dintre principalii jucatori de pe piata instalatiilor, isi va extinde puternic reteaua de magazine in regiune pentru a-si tripla afacerile.
"La nivel de grup vrem sa atingem pana in 2015 o cifra de afaceri de 500 de milioane de euro. Acest lucru inseamna o dezvoltare a numarului de clienti si parteneri, precum si dezvoltarea gamelor si a serviciilor", a spus Paul Mierosu, director de vanzari al companiei.
Romstal detine in prezent o retea de 145 de magazine proprii si franciza, dintre care 100 in Romania. Obiectivul companiei vizeaza atingerea pragului de 300 de magazine in strainatate pana la orizontul anului 2008.
Anul trecut, Romstal a inregistrat afaceri de 106 milioane de euro in Romania, restul pana la 155 de milioane de euro fiind reprezentat de activitatea din Moldova, Ucraina si Italia, potrivit oficialilor.
"Am inregistrat o crestere de 20% a vanzarilor de anul trecut in Romania si de 28% in primele opt luni din acest an. Estimam pe intregul an o crestere de 30% a afacerilor din Romania", a completat Mierosu. Strategia Romstal vizeaza deschiderea de magazine proprii in principalele orase din tara si din strainatate.
"In orasele importante avem magazine proprii sub forma de filiale, iar in orasele cu numar mai mic de locuitori avem reprezentante Romstal, sub foma de franciza. Insa desi folosim diferite societati, imaginea, serviciile si ideea pe care vrem sa o promovam se pastreaza", a adaugat Mierosu.
Fondata in 1994, compania detine 145 de puncte de vanzare in Romania si in tari precum Moldova, Ucraina si Italia. Pana la sfarsit