CMT (Country Music Television) din SUA a colaborat la realizarea unui reality-show in care se cauta un "coiot urat", mai exact o barmanita ce va lucra intr-unul din celebrele "Coyote Ugly Saloon".
Dupa ce barul sau din New Orleans a fost distrus de uraganul Katrina, Liliana Lovell - fondatoarea celebrului "Coyote Ugly Saloon" - s-a pus pe treaba. Amplasamentul a fost renovat, insa nu toate angajatele s-au intors la munca. Asa ca s-a trecut la cautarea unui nou... "coiot". Mai exact, o barmanita care sa stie sa serveasca, sa zambeasca frumos clientilor, dar si sa cante si sa danseze. Pentru a intra in randul "coiotilor" pretendentele trebuie sa aiba peste 21 de ani, sa nu fi lucrat niciodata intr-un bar "Coyote Ugly" si sa nu aiba cazier. Pe langa slujba, castigatoarea va primi si 25.000 de dolari. Showul este produs de CMT U.S., in colaborare cu Touchdown Television si a avut premiera in SUA, in aprilie. Dupa ce emisiunea s-a bucurat de un succes rasunator in Statele Unite, seria va fi preluata si de filiala CMT din Canada, incepand cu 5 octombrie.
CALATORIE. Prima runda s-a desfasurat in "Coyote Ugly Saloon" din New York. Apoi, alaturi de doua "veterane" - Cyndi si Chantel - , Lovell a plecat la "vanatoare de coioti" prin Nashville, Austin, San Antonio si Denver. Marea finala are loc in New Orleans. Din fiecare oras vor fi selectate cate doua fete, insa numai una va deveni "coyotul principal". Pretendentele la titlul de "ultimate coyote" vor fi "antrenate" in meseria de barman, dar si ajutate de un coregraf profesionist, Jacqui. Pe parcursul calatoriei spre New Orleans, Lovell va elimina cate o fata, iar in finala vor ramane cinci.
CASTIGATOARE. Finala concursului a avut loc in luna mai, iar castigatoare a fost desemnata Kassie Miller. Blonduta din Somerville, nu numai ca s-a ales cu 25.000 de dolari si cu o slujba intr-unul din cele mai cele