A scrie despre semnificatia Hotelului InterContinental sau despre ceea ce se intampla acolo e ca si cum ai vrea sa explici de ce Bucuresti e capitala Romaniei. Pentru ca "Inter"-ul s-a nascut ca un reper, un simbol al Capitalei, ajungand astazi, intr-o formula lingvistica actualizata, un brand puternic, care de zeci de ani reprezinta imaginea cliseu a metropolei bucurestene.
Este situat nu doar la Kilometrul Zero geografic al Bucurestiului, dar mai ales al intereselor de afaceri, intr-un mediu de business tot mai cosmopolit si mai rafinat. Si cum rafinamentul intra in definitia serviciilor oferite de gazdele de la InterContinental, managementul hotelului a decis sa inceapa cu un rebranding al restaurantului Madrigal, a carui relansare a avut loc de curand. Pentru noul look s-au investit 70.000 de euro, patru luni de gandire si creatie a conceptului si trei saptamani pentru executia amenajarii. La prima vedere te surprinde schimbarea de ambianta: in locul mobilierului stil Ludovic se afla mese din lemn de mahon, cu un design modern, in linii zvelte, made in Canada, iar scaunele din piele maron inchis, ce ofera confortul unor mici fotolii, provin din Italia.
Cromatica salii, in tonuri de ocru si rosu inchis, este pusa in valoare de lumina calda ce pare ca te invaluie de pretutindeni, lumina data de zeci de aplice.
Gazdele ne dezvaluie motivul pentru care s-a pus atat de mult accentul pe lumini: noul concept este un restaurant exclusiv de cina, deschis de luni pana sambata intre orele 18.00 si 24.00.
Localul este astfel recomandat pentru o cina de afaceri, dar in egala masura pentru o masa de seara eleganta in doi. Sau intre prieteni.
Trecem la meniu si aflam si esenta acestui concept: restaurantul Madrigal este gandit ca "un steak house de cinci stele".
Meniul, precum si modul de prezentare al acestuia, sunt cu totul speciale, prin