Euroconstruct Trading â98 va lucra alaturi de alte trei companii la rea-lizarea tronsonului de autostrada Bucuresti - Ploiesti. Proiectul, care se ridica la 200 de milioane de euro, creeaza o alterna-tiva la DN 1, al carui trafic e infernal. Euroconstruct Trading â98 va lucra alaturi de alte trei companii la realizarea tronsonului de autostrada Bucuresti - Ploiesti. Proiectul, care se ridica la 200 de milioane de euro, creeaza o alternativa la DN 1, al carui trafic e infernal.
In asociere cu firmele Spedition UMB, PA&CO International si Comaxa, compania condusa de patronii Restaurantului Golden Blitz, Dan Besciu si Sorin Vulpescu, a depus oferta cu pretul cel mai mic, de 200 de milioane de euro, pentru realizarea Autostrazii Bucuresti - Ploiesti. Si a castigat, lasand cu buzele umflate trei companii mari: Strabag (Austria), Vinci (Franta) si Vegyepszer (Ungaria). Lucrarile vizeaza constructia autostrazii de la kilometrul 19,5 la Ploiesti. Proiectul incepe de aici, pentru ca traseul pana la kilometrul 19,5 urmeaza sa fie modificat fata de cel stabilit initial, iar autoritatile nu au obtinut inca terenurile necesare.
PRETUL CONTEAZA. Caietul de sarcini a fost cumparat de 26 de firme, insa numai patru au depus oferte valabile, a explicat ministrul Transporturilor, Radu Berceanu. Potrivit criteriilor de analiza, punctajul maxim era de 60 de puncte pentru pretul constructiei, zece puncte pentru parametrii calitativi, zece puncte pentru termenul de finalizare si 20 de puncte pentru caracteristici tehnice. Berceanu a precizat ca diferentele de punctaj in ceea ce priveste oferta tehnica au fost minime, departajarea fiind realizata in functie de pretul oferit. Consortiul romanesc a obtinut 96,4 puncte, cu o oferta de 200 de milioane de euro, Vegyepszer din Ungaria 90,3 puncte, cu o oferta de 230 de milioane de euro, Strabag - 87,8 puncte, cu 251 de milioa