Stefan Padure, directorul de vanzari al Angst: Piata va creste pe masura ce vom invata lectia occidentala, iar pasi mai rapizi se vor face dupa integrarea in Uniunea Europeana. In cinci ani vom putea vorbi de profituri. Directorul de vanzari al Angst, unul dintre primii cinci jucatori de pe piata mezelurilor si un important furnizor de preparate din carne pentru hoteluri si restaurante, spune ca lanturile hoteliere regionale si clientii mici din centrele turistice contribuie la cresterea afacerii din segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante, catering).
"Avem peste doua sute de clienti numai in Bucuresti, in timp ce la sfarsitul anului trecut aveam aproximativ o suta. Zona noastra de interes s-a extins spre clientii cu prezenta nationala sau regionala, insa sunt foarte atractivi si clientii mici din centrele turistice consacrate", a spus Stefan Padure.
Angst este unul dintre primii cinci procesatori de carne de pe piata interna, cu afaceri de 20 de milioane de euro in primul semestru din acest an si unul dintre principalii furnizori de carne pentru HoReCa.
Potrivit directorului de vanzari, compania a obtinut in primul semestru o cifra de afaceri de 1,5 mil. euro pe sectorul HoReCa. "Anul acesta am estimat o cifra de afaceri de 2 milioane de euro, insa pana la sfarsitul anului vom depasi obiectivul propus".
Dezvoltarea retelelor internationale, a celor locale, acordarea de francize, deschiderea de noi locatii contribuie la cresterea businessului Angst pe acest segment.
Printre clientii companiei se numara hotelurile de patru si cinci stele Crowne Plaza, JW Marriott, Phoenicia Grand Hotel sau Casa Capsa, lanturile hoteliere Continental si Perla Majestic, retelele de restaurante La Mama si City Grill, restaurantele Arcade, Uptown, Mica Elvetie, beraria germana Becker Brau sau restaurantul cu specific brazilian Churrascaria Carnivore. @N