De la data de 1 octombrie 2006, în cadrul Direcţiei Fiscale Braşov, la sediul de pe strada Dorobanţilor, va funcţiona un Birou pentru Înregistrări Acte şi Consultanţă, menit a oferi informaţiile necesare tuturor cetăţenilor interesaţi de diverse probleme legate de taxe şi impozite. Directorul executiv al Direcţiei Fiscale, Marian Voinescu (foto), spune că acest birou era necesar pentru ca populaţia să afle de la cei în măsură diversele amănunte legate de activitatea acestei instituţii. „Sperăm că în acest fel vom veni în întâmpinarea solicitărilor braşovenilor cu mult mai multe informaţii. Inspectori ai Direcţiei Fiscale vor lucra cu rândul în cadrul acestui birou, astfel că informaţiile care vor fi date vor fi cele mai corecte. Totuşi, asta nu înseamnă că braşoveni nu pot obţine diverse informaţii şi de la punctele fiscale existente în restul oraşului”, ne-a explicat Marian Voinescu, ce speră că în acest fel va exista o organizare şi o comunicare mai bună între direcţia pe care o conduce şi braşovenii plătitori de taxe şi impozite.
Încasările respectă planul
Direcţia Fiscală din cadrul Primăriei Braşov şi-a făcut planul la încasări până acum. Cu doar două săptămâni înainte de finalul celui de-al treilea trimestru al anului, la bugetul local s-a încasat aproape toată suma strânsă pe tot parcursul anului trecut. Până la data de 15 septembrie braşovenii şi firmele au plătit 652 de miliarde de lei, anul trecut încasându-se în tot anul 680 de miliarde de lei.
În ceea ce priveşte datornicii, în evidenţele Direcţiei există câteva persoane fizice care datorează mai mult de câte 100 de milioane de lei fiecare, Marian Voinescu spunând că este foarte posibil ca mulţi din ei să fie taximetrişti, deoarece au foarte multe amenzi de circulaţie. Acestea sunt urmărite acum fiscal şi au poprire pe salarii. Însă, cum mulţi au salarii minime pe economie, recuperarea