- La nivelul unei companii, o schimbare corect implementata are ca rezultat angajati responsabili, una gresit introdusa ducand la demotivare si stres
- Un audit organizational poate sprijini un manager sa previna conflicte si sa gestioneze procesul de reformare a firmei
- Persoanele din middle si top management sau specialistii in Resurse Umane au la dispozitie un training prin care se pot pregati in acest domeniu
Romanii, in momentul aparitiei unor schimbari la nivelul companiei in care lucreaza, se tem cel mai mult de restructurare. Mai exact, salariatii traiesc cu teama ca vor fi concediati. Potrivit specialistilor companiei Skill Solution, ''schimbarea corect implementata are ca rezultat angajati responsabili si motivati, cea gresit implementata ducand la demotivare si stres''.
''Stapaneste schimbarea!''. Acesta este sfatul pe care specialistii Skill Solution - companie care ''livreaza servicii de audit organizational, training si consultanta manageriala'' - il dau managerilor firmelor care trec prin procese de reorganizare, dezvoltare, fuziuni sau achizitii.
In opinia acestora, un bun manager poate preveni conflicte si rezolva mai usor probleme, poate gestiona schimbarile atat la nivel individual, cat si organizational.
Pentru a deveni un cat mai bun manager, Skill Solution recomanda ''atat managerilor care conduc de mai multa vreme diverse firme, cat si managerilor abia numiti in functii sa urmeze cursuri specializate precum cel privind Managementul schimbarii. Dupa urmarea mai multor cursuri specializate, organizate de companii ca Skill Solution, managerii pot obtine diplome recunoscute''.
Trainingul de ''Managing change'' este o resursa de informatii si obtinere de abilitati care conduc la intelegerea a ceea ce se intampla cu oamenii si organizatiile cand intervine schimbarea, la aplicarea