Romanii vor in schimbul rablelor masini mai scumpe. Redistribuirea aduce pe sosele mai multe autoturisme Peugeot, Opel, Chevrolet, Ford, Citroen, Daewoo, Renault, Fiat, Hyundai, Audi, Seat, Volkswagen si Skoda.
Programul de innoire a parcului auto a ajuns la a doua etapa, adica redistribuirea cotelor de la producatorii, distribuitorii si importatorii auto participanti la program, care nu si-au vandut toate unitatile primite initial. Administratia Fondului pentru Mediu (AFM) a redistribuit unitatile ramase neutilizate de catre unii producatorii. Astfel, 4.160 de masini vechi vor fi date pentru achizitionarea unui autoturism marca Peugeot, Opel, Chevrolet, Ford, Citroen, Daewoo, Renault, Fiat, Hyundai, Audi, Seat, Volkswagen sau Skoda. Printre cele 16 companii care au primit unitati la realocare nu se numara producatorul autohton Dacia, care nu a mai primit nici o unitate pe langa cele 4.576 distri-buite la inceput. Cele mai mari cote, respectiv cate 695 de unitati, au fost realocate companiilor Autoglobus, Daewoo Automobile si Renault Nissan. La polul opus se afla companiile Auto World Park, Primex Prod si Casa Auto, cu 5-7 vehicule.
PROGRAMUL. Sustinerea financiara a programului s-a facut din fondurile colectate de AFM. Suma alocata pentru Program se ridica la 49,5 milioane lei pentru scoaterea din circulatie a 16.500 de masini mai vechi de 12 ani. Astfel, cetatenii care detineau o rabla, in stare de functionare, puteau obtine pe ea, prin intermediul centrelor REMAT, un discount in valoare de 3.000 de lei, cu ajutorul caruia urmau sa achite avansul la cumpararea unui autoturism nou. Aceasta suma este acordata o singura data. Romanii vor in schimbul rablelor masini mai scumpe. Redistribuirea aduce pe sosele mai multe autoturisme Peugeot, Opel, Chevrolet, Ford, Citroen, Daewoo, Renault, Fiat, Hyundai, Audi, Seat, Volkswagen si Skoda.
Programul de inno