Compania de outdoor News Outdoor, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca de profil, anunta pentru 2006 cresteri ale veniturilor cu 30% fata de anul precedent.
Aceasta crestere este, pe de o parte, rezultatul unor investii foarte mari facute de News Outdoor Romania in reteaua de locatii, in servicii si in personal, investitii care au inceput sa fie simtite inca din anul 2004, si pe de alta parte, este rezultatul cresterii pietei de outdoor in general, datorita transformarii acestui canal media intr-o optiune din ce in ce mai preferata de consumatorii de publicitate, anunta oficialii companiei.
�In anul urmator piata va continua sa se consolideze, gama de clienti utilizatori continuand sa se diversifice. Din semnalele primite pana in acest moment se pare ca si in 2007 piata se va consolida iar tendintele crescatoare isi vor urma traiectoria,� a declarat pentru Wall-Street Raluca Tonciu, director de vanzari al companiei News Outdoor.
Reprezentantii News Outdoor Romania estimeaza piata publicitatii outdoor a fi intre 25 si 28 mil euro pentru anul 2005 cu o crestere estimata de 25% pentru 2006 (fara productie), ceea ce se traduce printr-o valoare a pietei pentru anul in curs de aproximativ 35 milioane de euro. Productia ar ocupa 9-10% din total consum media, apreciaza Raluca Tonciu. Cota de piata estimata de NewsOutdoor la sfarsitul anului 2006 este de 20%.
Incasarile au evoluat peste asteptari in cele mai multe cazuri pentru ca s-a dovedit eficienta outdoorului, fiind canalul media cel mai apropiat consumatorului final de orice tip: este pe strada, acolo unde, in mod evident, se afla si toate categoriile de consumatori finali, adauga oficialul NewsOutdoor.
Pana acum cei mai mari clienti ai companiei News Outdoor au fost companiile de tigari, despre care se stie ca sunt consumatori traditionali de outdoor. Pe acelasi n