Wrigley Romania, liderul pietei locale de dulciuri, a inregistrat pe primul semestru al lui 2006 o crestere in volum de 12%, cifra de afaceri fiind si ea cu 11% mai mare decat in aceeasi perioada a anului trecut. In segmentul ianuarie-iunie 2006, Wrigley si-a consolidat pozitia de lider al pietei dulciurilor (cu exceptia produselor din ciocolata si biscuiti), avand la sfarsitul lunii iunie 80% din piata valorica. Portofoliul de marci Wrigley reprezentativ pentru intervalul respectiv include Orbit, Airwaves, Winterfresh, Hubba Bubba, Juicy Fruit, Orbit Drops si Solano. Pe segmentul guma de mestecat, dupa prima jumatate a anului, Wrigley Romania detinea o cota de 96% din piata de profil. Cresterea cea mai accentuata in aceasta perioada a inregistrat-o marca Winterfresh, care a realizat in primul semestru din 2006 o crestere de 57% a volumului si de 50% a cifrei de afaceri. Pe segmentul bomboanelor, Wrigley Romania a inregistrat in primul semestru al anului o crestere in volum de 33%, raportat la intervalul similar anterior. Wrigley Romania, liderul pietei locale de dulciuri, a inregistrat pe primul semestru al lui 2006 o crestere in volum de 12%, cifra de afaceri fiind si ea cu 11% mai mare decat in aceeasi perioada a anului trecut. In segmentul ianuarie-iunie 2006, Wrigley si-a consolidat pozitia de lider al pietei dulciurilor (cu exceptia produselor din ciocolata si biscuiti), avand la sfarsitul lunii iunie 80% din piata valorica. Portofoliul de marci Wrigley reprezentativ pentru intervalul respectiv include Orbit, Airwaves, Winterfresh, Hubba Bubba, Juicy Fruit, Orbit Drops si Solano. Pe segmentul guma de mestecat, dupa prima jumatate a anului, Wrigley Romania detinea o cota de 96% din piata de profil. Cresterea cea mai accentuata in aceasta perioada a inregistrat-o marca Winterfresh, care a realizat in primul semestru din 2006 o crestere de 57% a volumului si de 50