Christian Madsbjerg: "Sa arunci lucurile si sa gandesti in schimb"Foto: HotNews.ro
Christian Madsbjerg conduce o echipa de 35 de oameni destepti al caror principal job e sa gandeasca. Si au clienti corporatii multinationale, precum Adidas-Salomon (la acea vreme), Tine, Jordan.
Madsbjerg este asociat la ReD Associates (Danemarca), una dintre agentiile lider in inovatia sofisticata, dezvoltare de produs si strategie inovativa. A primit de doua ori premiul Danish Design si a fost inclus intre primii 100 lideri de catre magazinul Berlinske Nyhedsmagasin.
A absolvit stiinte politice la Universitatea din Danemarca si Teorie arhitecturala la Universitatea din Londra. Christian a fost selectat in programul German Marshal Fund pentru tinerii lideri europeni, in vara acestui an, unde a fost coleg cu autoarea interviului.
HotNews.ro: Detii si conduci o companie in domeniul inovatiei sofisticate, in industriile creative. Ce inseamna acest domeniu?
Christian Madsbjerg: Industriile creative reprezinta un domeniu vast, cu multe, multe arii de aplicare. La baza, au de-a face cu notiunile de schimbare si capitalism. Capitalismul a insemnat, candva, sa creezi produse pentru oameni care nu prea aveau de nici unele. Pe atunci, acestea raspundeau unor lipsuri.
Acum, cam toata lumea gaseste tot ceea ce are nevoie si trebuie sa vii cu modele noi ale produselor si ofertelor tale, sa le faci interesante si relevante. Este tot mai greu sa ocupi segmente de piata mizand doar pe tehnologie. Singurul mod in care te poti impune este crearea unui nou ritm, a unui suflu nou pentru un produs, astfel functioneaza creativitatea.
HotNews.ro: Un exemplu?
Christian Madsbjerg: Daca luam ipod-ul, acesta are tehnologie Samsung, nu este Apple, dar felul in care este impachetat, designul sau, felul in care este conectat la Int