- Diverse - nr. 186 / 21 Septembrie, 2006 O statistica, ingrijoratoare prin datele ei, ne pune pe ganduri. In anul 2005, si-au pierdut viata pe soselele Romaniei 2.592 de oameni, alti 5.852 fiind raniti. Un sociolog sustine ca, in accidentele de circulatie, s-au inregistrat 11,1 morti la suta de mii de locuitori. Incetul cu incetul - asa cum afirma acesta - , numarul mortilor si al ranitilor de pe soselele Romaniei tinde sa concureze pe cel al victimelor din anumite zone de conflict ale lumii. Groaza si consternare a produs accidentul de la iesirea din Barlad, soldat cu 12 morti, toti comercianti in Piata din Onesti, deoarece soferul microbuzului a intrat intr-o intersectie, fara a da prioritate. Sa ne amintim de cei sapte tineri din sudul tarii, care si-au pierdut viata, intorcandu-se dimineata de la o discoteca, de cele noua vieti secerate, recent, pe autostrada Bucuresti-Pitesti. Sa nu mai vorbim de moartea colonelului Balan, comandantul Batalionului 280-Infanterie, care a scapat teafar din infernul din Irak, sa-si gaseasca sfarsitul, la intoarcere, doar la vreo 30 de kilometri de casa! Motivele? Treceri pe culoarea rosie a semaforului, alcoolul, oboseala la volan, drumurile proaste, defectiunile tehnice, sfidarea legii rutiere, vitezomania, boala unor "baieti" de bani gata, cu masini "bengoase", adevarate bombe pe patru roti. Astfel continuand lucrurile, cu timpul pe soselele Romaniei s-ar putea sa fie inregistrati mai multi morti decat intr-un conflict armat! LAZAR LADARIU - Diverse - nr. 186 / 21 Septembrie, 2006 O statistica, ingrijoratoare prin datele ei, ne pune pe ganduri. In anul 2005, si-au pierdut viata pe soselele Romaniei 2.592 de oameni, alti 5.852 fiind raniti. Un sociolog sustine ca, in accidentele de circulatie, s-au inregistrat 11,1 morti la suta de mii de locuitori. Incetul cu incetul - asa cum afirma acesta - , numarul mortilor si al ranitilo