Hara(Foto: BzA)
Moda care “circula” printre artisti este nu doar de a scoate bani din albume si concerte, ci de a se implica in cat mai multe activitati si chiar de a demara propriile afaceri. Astfel buzunarul se ingroasa din activitatile extra-profesionale, dar depinde foarte mult si de tipul de afacere pe care artistii il promoveaza.
Ca e vorba de case proprii de productie, de sitcomuri - care, de altfel, sunt foarte la moda - fundatii umanitare sau diferite magazine, artistii nu inceteaza sa ne uimeasca. Cel mai recent anunt a fost facut de solista trupei Etnic, Betty, si de una dintre membrele formatiei Hora, care vor sa-si deschida magazine de haine.
La acest capitol nu lipsesc nici trupele ardelene, care pe langa activitatea scenica sunt implicate in diferite proiecte.
Asociatie culturala
Pe langa activitatea artistica pe care o desfasoara, trupa Hara are si o asociatie culturala prin intermediul careia deruleaza activitati caritabile, organizeaza concerte sau ofera impresariat artistic.
“Avem o asociatie culturala care ne poarta numele si prin intermediul careia desfasuram diverse activitati: de la evenimente caritabile, proiecte culturale si organizarea de concerte, pana la activitati de impresariat. Intr-un fel, activitatea artistica se combina cu cea din cadrul asociatiei.
Prin ea am derulat programul «SOS satele copiilor» si chiar proiectul Interetnik, ce cuprinde concerte in zonele cu diferite etnii. Asociatia exista pe piata din luna aprilie a acestui an”, ne-a declarat Flavius Buzila, liderul trupei Hara.
“Dansez pentru tine”
Artista clujeana Cristina Rus nu se bucura de succes doar in cariera solo, ci si in cadrul proiectului pe care il desfasoara cu PRO TV.
@N