O ampla campanie pentru drepturile copilului, intitulata "Copiii nevazuti", a fost lansata ca urmare a impactului produs de cel mai bine vandut film al anului 2006, intitulat "All the Invisible Children". Distins cu premiul "Grolla d'Oro", in Italia, filmul (sponsorizat de organizatia internationala Freedom House) reuneste opt scurtmetraje realizate de regizori de notorietate (printre care si Emir Kusturica, binecunoscut la noi). Scenariile sunt inspirate din vietile reale, dramatice, ale unor copii, ale caror destine au fost marcate de saracie, de boala sau de razboi. Organizata de Freedom House Romania si UniCredit, in colaborare cu Romania Film si ProRom, Campania "Copii nevazuti" include trei componente: filmul "All the Invisible Children"; concursul de jurnalism social "Despre copii in mass-media"; concursul pentru copii "Povestea mea". Scopul acestei campanii este sensibilizarea opiniei publice si a dezbaterilor in mass-media si societate, in legatura cu respectarea si mai buna cunoastere a drepturilor copilului. Considerat un "film-eveniment", "All the Invisible Children" va rula in Romania, in perioada 15 septembrie-20 noiembrie, in urmatoarele orase: Iasi, Cluj, Tg. Mures, Sibiu, Timisoara, Arad, Craiova, Brasov si Bucuresti, unde va ajunge pe ecrane incepand cu 15 noiembrie. In Romania, ca si in celelalte tari, o parte din banii obtinuti din vanzarea biletelor vor fi donati Agentiilor Natiunilor Unite, Programului Mondial pentru hrana si UNICEF. Pentru participarea la concursul de jurnalism social "Despre copii in mass-media", se poate trimite cate un material (scris, audio sau video), realizat intre 1 ianuarie-30 octombrie 2006. Inscrierile se pot face pana pe 10 noiembrie a.c. la adresa: Freedom House Romania, Bd. Ferdinand nr. 125, sector 2, Bucuresti, cu mentiunea "Pentru concursul de jurnalism social "Despre copii in mass-media"". Sau prin e-mail: