de slab exploatată şi de un serviciu relativ nou pe piaţa românească, veniturile firmelor deja poziţionate cresc considerabil de la an la an, pe fondul unei cereri ascendente.Cu un număr de 300 de slab exploatată şi de un serviciu relativ nou pe piaţa românească, veniturile firmelor deja poziţionate cresc considerabil de la an la an, pe fondul unei cereri ascendente.
Cu un număr de 300 de clienţi, în speţă instituţii bancare, financiare, dar şi multinaţionale internaţionale prezente în România, Docu Guard, membră a celui mai mare grup din lume în domeniu - Iron Mountain, nu a atins încă punctul de rentabilitate la nivel local. Danu Temelie, managing director al companiei, pune acest lucru pe seama evoluţiei prea rapide a creşterii economice, care nu lasă timp agenţilor economici să conştientizeze că există şi asemenea servicii. "În prezent, priorităţile băncilor, de exemplu, sunt altele. Vor să-şi extindă reţelele. De-abia după ce acest trend va trece vor avea timp şi pentru noi", spune Temelie. Conform estimărilor sale, compania va trece pe profit de-abia în 2008, piaţa având un potenţial de dezvoltare foarte mare. Până în prezent, Docu Guard a investit 2 milioane de euro, dispune de 2 locaţii la Otopeni şi Ploieşti, iar capacitatea de stocare este de 250.000 de km. Preţul de stocare lunar este de circa un euro/metru liniar.
Peste 100.000 de euro, pentru sistemul electronic
Deşi cu doar 60 de clienţi, compania De Groot concurează cu succes la poziţia de lider. Cu 250.000 de metri liniari de documente arhivaţi în prezent, De Groot estimează că, până la sfârşitul anului, această cifră va creşte cu circa 40%.
"Clienţii noştri cei mai importanţi sunt băncile - care au început să-şi centralizeze şi arhiva din teritorii la nivelul Capitalei, dar şi societăţile de asigurare, companiile industriale, casele de avocatură, casele naţion