Una din cele 13 caravane ale concernului Procter&Gamble a ajuns, ieri, la Târgu Mureş. Firma a demarat o campanie fără precedent de popularizare a propriilor produse. “Este o campanie lansată la 1 august, care urmăreşte popularizarea în rândul femeilor cu vârsta cuprinsă între 20 şi 45 de ani, a produselor firmei. Sunt 13 caravane care până la sfârşitul anului vor acoperi toată ţara”, ne-a spus Carola una din cele şapte voluntare ale caravanei ajunse în Mureş.
În acest scop au fost concepute pacheţele care cuprind patru tampoane, un pacheţel de 150 de grame de detergent, pliante şi reclame la alţi detergenţi. Deşi ideea de a primi un cadou, orice cadou, este atrăgătoare, femeile aflate în trecere prin Piaţa Teatrului au avut reacţii diferite referitor la această campanie. “E binevenită din toate punctele de vedere. Ca popularizare a produselor firmei şi ca un stimulent pentru cumpărarea lor în viitor. Eu personal o văd ca pe un bonus pentru că sunt produsele pe care le cumpăr mereu”, ne-a spus Andreea. “Ei, nu mă interesează să primesc un cadou. Ce înseamnă să primeşti ceva pe bază de buletin? Dacă am nevoie de ceva, cumpăr”, a spus o trecătoare grăbită, care a refuzat invitaţia fetelor din caravană. Doriţi să primiţi un cadou de la firma noastră? dacă aveţi între 20 şi 45 de ani şi un buletin la dumneavoastră, vă dăm un cadou”, suna invitaţia stas. A fost şi lume indignată. “Se presupune că femeile au ciclu mai repede de 20 de ani”, a prins glas o domnişoară care nu se încadra în categoria de vârstă. “Are dreptate. Eu am intrat în menopauză la 52 de ani”, a spus Caterina.
Iată cum o campanie care se vrea de talie naţională pică în derizoriu. Uneori o iniţiativă considerată bună, poate eşua. Cel puţin ieri la Târgu Mureş, mai mult de jumăte din femeile care au intrat în posesia pacheţelelor, au făcut-o la invitaţia expresă a voluntarelor Procter &Gam