Golden Hammer 2006 si-a inchis portile si acum ne numaram trofeele. Totalul: GMP a fost premiata cu 2 Golden-uri si un Silver, McCann, 3 Silver-uri iar Propaganda, un Silver Hammer. Celelalte agentii participante, printre care GAV Scholz & Friends, Imager si Utopium, au primit doar nominalizari.
Festivalul de publicitate al Marii Baltice, organizat de Asociatia de Advertising din Letonia (Latvian Advertising Association), a inregistrat un numar de 961 de lucrari din 16 tari, comparativ cu anul trecut cand numai 12 tari au fost interesate de competitia Golden Hammer.
Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru a luat cele mai multe premii dintre agentiile din Romania, reusind sa-i surclaseze pe cei de la McCann Erickson. �Premiile castigate de noi reprezinta faptul ca facem lucrurile la standarde internationale. Mai mult, sunt lucrari foarte bune ale GMP si McCann care au participat la alte festivaluri si nu au luat nimic aici. Valoarea unei lucrari, in primul rand, trebuie sa o stii tu ca profesionist, si din cand in cand iti este confirmata de un festival�, a precizat pentru Wall-Street, Felix Tataru, directorul general al GMP.
Aurul pentru Grovana si Mandra, Argintul pentru BOOM Comedy si nominalizarea pentru short list-ul la Saprosan nu poate decat sa-i multumeasca pe reprezentantii GMP care considera totusi ca festivalul are o doza de subiectivism. Desi campaniile puse in discutie nu sunt foarte mari, juriul festivalului a tinut cont de prospetimea ideilor si de excelenta in executia campaniei. �Participam in general la festivaluri pentru ca e bine pentru echipa, e un stimulent, o satisfactie profesionala�, completeaza Felix Tataru.
Celelalte doua agentii premiate au fost McCann Erickson care a luat 3 Silver Hammer cu lucrarile Porcul, Wild Christmass si Tick iar Propaganda a �inscris� un Silver cu intrarea Hello!
Printre particip