O reclama la automobile in care se proclama jihadul asupra pietei auto americane si in care erau oferite sabii copiilor a fost considerata ofensatoare de liderii musulmani din Statele Unite, acestia cerand ca reclama sa nu fie trasmisa de posturile de radio, informeaza Reuters.
Reclama pentru dealerul Dennis Mitsubishi din Columbus, Ohio, contine "o intreaga ideologie a jihadului", a afirmat Adnan Mirza, director al Biroului local al Consiliului pentru Relatii Americano-Islamice.
"Intentioneaza sa lanseze un jihad asupra pietei auto, iar agentii lor de vanzari ar urma sa poarte burqa... ", a precizat Mirza, adaugand ca in reclama este "mentionat Papa si se face referire la distribuirea de sabii copiilor".
Amanunte privind reclama, care nu a fost inca transmisa, au aparut in mass-media locala, insa reprezentantii dealerului au refuzat sa comenteze continutul acesteia.
Doi angajati ai postului de radio au afirmat ca au primit o multime de telefoane in legatura cu aceasta reclama.
"Reclama nu a fost niciodata facuta publica, nu este disponibila in mod public", a afirmat unul dintre angajati. Reprezentantul nu a afirmat daca dealerul s-a razgandit in legatura cu transmiterea reclamei.
Firma japoneza Mitsubishi Motors nu a comentat informatiile.
Adnan Mirza a declarat, de asemenea, ca unele posturi de radio locale au refuzat deja sa transmita reclama si si-au exprimat speranta ca scandalul va convinge dealerul sa-si regandeasca strategia de vanzari.
Oficialul a precizat si ca organizatia musulmana ar urma sa contacteze firma pentru a "oferi un oarecare sprijin cultural sau legat de subiectele sensibile".
O reclama la automobile in care se proclama jihadul asupra pietei auto americane si in care erau oferite sabii copiilor a fost considerata ofensatoare de liderii musulmani din Statele Unite, acestia cerand ca reclama