Artiştii autohtoni au înţeles rapid care este mersul societăţii şi al situaţiei din showbiz şi s-au aliniat în ritm alert la moda actuală. Modă care spune că e bine să ai o afacere a ta, Artiştii autohtoni au înţeles rapid care este mersul societăţii şi al situaţiei din showbiz şi s-au aliniat în ritm alert la moda actuală. Modă care spune că e bine să ai o afacere a ta, fie că aceasta înseamnă un restaurant, fie un magazin, fie un salon de înfrumuseţare, fie o casă de producţie proprie, ca să nu mai depinzi de unul şi de altul când se pune problema unor lansări de albume.
După Luminiţa Anghel (Star Management), Ovidiu Komornyk (OVO Music), Anna Lesko (SO! Anna Lesko, firma ei de producţie), Zoli de la trupa Sistem (Academia de showbiz) şi alţii, Daniela Gyorfi a intrat în rândul celor cu afaceri proprii în domeniul muzical. Ea a optat pentru ideea de a-şi înfiinţa propria sa casă de producţie şi şi-a motivat decizia prin faptul că acest lucru o avantajează din punct de vedere al exprimării artistice, din cel al posibilităţii de a avea control asupra distribuţiei şi vânzărilor albumelor, dar şi din cel al imaginii şi al colaborărilor pe care ea doreşte să le aibă cu alţi artişti. Alături de solistă va fi în această afacere viitorul ei soţ, George Tal. După 15 de ani de la momentul în care s-a lansat, la aproape 38 de ani (pe care-i va împlini la 12 octombrie), Daniela a decis că a venit clipa să-şi extindă afacerile şi să treacă de la cea cu salonul de înfrumuseţare, pe care-l are de mai mult timp, la una serioasă, care să o ajute în carieră. Primul produs al casei sale de producţie va fi, firesc, un album "The Best of Daniela Gyorfi", pe care vor fi incluse melodii pop, dance şi manele.
Printre cei care au reuşit să pună pe picioare acest gen de afacere, şi să o transforme într-una de succes, este talentatul compozitor şi interpret Ovidiu Komornyk. Ca pr