Renault a prezentat ieri la Salonul Auto de la Paris modelul Logan MCV, cu o caroserie tip break si pana la sapte locuri, care va fi vandut din luna octombrie in Romania si de la inceputul anului viitor pe principalele piete europene.
Pentru dezvoltarea acestui model, grupul francez a investit 154 de milioane de euro. Preturile pentru noul model Logan vor fi cuprinse intre 8.200 de euro si 11.600 de euro, cu toate taxele incluse, si ar putea sa reprezinte, potrivit vicepresedintelui Dacia, Constantin Stroe, pana la 18% din vanzarile Logan.
O alta directie de dezvoltare a Renault in Romania vizeaza un centru de design care ar putea implica investitii de 450 de milioane de euro.
Carlos Ghosn, presedintele Renault, spune ca grupul francez nu mai este interesat de preluarea fostei uzine Daewoo de la Craiova. In schimb, s-au aratat interesati de fabrica americanii de la Ford, in timp ce cei de la General Motors o considera doar o "solutie interesanta". Renault a prezentat ieri la Salonul Auto de la Paris modelul Logan MCV, cu o caroserie tip break si pana la sapte locuri, care va fi vandut din luna octombrie in Romania si de la inceputul anului viitor pe principalele piete europene.
Pentru dezvoltarea acestui model, grupul francez a investit 154 de milioane de euro. Preturile pentru noul model Logan vor fi cuprinse intre 8.200 de euro si 11.600 de euro, cu toate taxele incluse, si ar putea sa reprezinte, potrivit vicepresedintelui Dacia, Constantin Stroe, pana la 18% din vanzarile Logan.
O alta directie de dezvoltare a Renault in Romania vizeaza un centru de design care ar putea implica investitii de 450 de milioane de euro.
Carlos Ghosn, presedintele Renault, spune ca grupul francez nu mai este interesat de preluarea fostei uzine Daewoo de la Craiova. In schimb, s-au aratat interesati de fabrica americanii de la Ford, in timp c