Autostrada Soarelui incinge piata imobiliara * Viitorul pare si mai promitator pentru cei ce investesc in teren, dat fiind faptul ca, in aproximativ doi ani, urmeaza sa se finalizeze o sosea de centura de 23 km lungime, componenta a Coridorului IV paneuropean Berlin - Istanbul * Localitatea Ovidiu va fi punctul de pornire al soselei, iar intersectia cu drumul national 39, Constanta-Mangalia, se va constitui intr-un racord la podul de peste Canalul Dunare - Marea Neagra, in zona Agigea # Potrivit planurilor, punctul final va fi portul Constanta, intersectia cu drumul national Constanta - Bucuresti urmand sa se realizeze printr-un pasaj peste calea ferata * Valoarea totala a investitiei pentru construirea tronsonului Cernavoda-Constanta, in lungime de 52,1 km, este estimata la 1,43 miliarde de lei noi (circa 400 milioane euro), luand ca reper preturile din 2005 * Potrivit datelor Ministerului Transporturilor Constructiilor si Turismului, celelalte sectiuni ale autostrazii Bucuresti-Constanta necesita fonduri cu o valoare totala sub 300 de milioane de euro * Numai terenul necesar ultimului tronson costa cam cat investitia in sine Tronsonul Cernavoda-Constanta va costa mai mult decat toate celelalte cinci sectiuni ale autostrazii Bucuresti-Constanta luate impreuna, desi lungimea sa reprezinta doar un sfert din traseul total al autostrazii. Valoarea totala a investitiei pentru construirea tronsonului Cernavoda-Constanta, in lungime de 52,1 km, este estimata la 1,43 mld. lei (circa 400 mil. euro), luand ca reper preturile din 2005. Celelalte sectiuni ale autostrazii Bucuresti-Constanta, denumita si Autostrada Soarelui, necesita fonduri cu o valoare totala sub 300 de milioane de euro, potrivit datelor Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului (MTCT), anuntate la diverse faze ale proiectului. Magistrala nu va ajunge insa in oras, pentru ca va da peste C