Compania IBM, liderul serviciilor globale de consultanta pentru retele, integrare si outsourcing, a anuntat crearea unei noi divizii de afaceri al carei scop este acela de a face posibila comunicarea oricand si oriunde prin retelele globale. Noua divizie a IBM - Integrated Communications Services - se va concentra pe furnizarea unor produse inovative destinate serviciilor de retea si comunicatii, produse realizate pentru clienti diferiti, de la companiile din topul Fortune 500 si pana la companiile mici si mijlocii.
In cadrul mediului actual al comunicatiilor convergente si al extinderii solutiilor wireless, divizia IBM pentru Servicii de Comunicatii Integrate va proiecta, implementa, administra si optimiza retelele, mediile si aplicatiile de comunicatii ale clientilor.
Divizia IBM pentru Servicii de Comunicatii Integrate va ajuta clientii sa beneficieze pe deplin de convergenta IT-ului cu serviciile de comunicatii, folosindu-se de experienta a peste 7.000 de angajati cu un inalt nivel de pregatire, solutii inovative, platforme si procese avansate de management, bazate pe intreaga gama de capabilitati IBM din domeniul cercetarii, hardware-ului, software-ului si serviciilor.
Totodata, clientii pot beneficia de comunicatiile convergente, indiferent de domeniul in care activeaza.
Spre exemplu, in industria bancara, IBM poate ajuta bancile sa obtina o profitabilitate sporita prin intermediul unor servicii imbunatatite pentru clienti, o integrare mai rapida a infrastructurilor obtinute in urma unor fuziuni sau achizitii, precum si prin procese imbunatatite de afaceri, incluzand aici tranzactii securizate si adaptarea la costurile impuse de normele autoritatilor de reglementare.
Si in industria retail, IBM poate ajuta ca intreaga experienta de cumparare/vanzare a consumatorilor sa ofere un grad superior de satisfactie, prin crearea unor medi