DDB Chicago l-a numit pe Paul Tilley, de 39 de ani, managing director al grupului, de altfel cel mai inalt post pe partea de creatie dintr-o agentie.
Tilley, care a acumulat o experienta de 10 ani in agentie, el fiind deja un veteran al DDB. Tilley, recent aflat in fruntea creativilor angajati in promovarea campaniilor de brand a McDonald's si Dell Computer, a jucat un rol foarte important in implementarea �I'm Loving It� si "Dude, You're Getting A Dell".
Paul Tilley va ocupa locul lui Michael Folino, care a demisionat din functie la inceputul verii, dupa numai sase luni petrecute in aceasta companie. Momentan, acesta s-a alturat celor de la Wieden & Kennedy in Portland. Cu toate acestea, Tilley nu va obtine titlul lui Folino, acela de �director de creatie�. El considera ca titlul de �managing director� presupune o responsabilitate pentru toata agentia, nu doar pentru partea de creatie. "Pana la urma, nu conteaza cum imi spuneti, e un job de vis!�, a mai spus Paul Tilley.
Tilley a preluat postul de top creativ la DDB intr-un moment sensibil pentru agentie, care anul trecut a pierdut clienti precum J.C. Penney, Home Depot sau Dell. Inrte timp agentia a castigat 250 milioane de dolari care echilibreaza partial pierderile. Cu toate acestea, Paul Tilley a precizat ca este o prioritate cheie pentru companie sa puna pe primul loc cresterea veniturilor. "A fost un an foarte greu", a spus el. �De fiecare data cand pierzi in afaceri iti doresti sa castigi la loc, macar o parte...pentru ca o crestere ofera resurse pentru a atrage cei mai buni oameni si pentru a oferi clientilor cele mai bune servicii�, a completat Tilley.
Tilley a precizat ca este interesat de partea de new-media si va depune eforturi pentru a castiga mai mult credit pe acest segment. El considera ca este foarte important pentru un grup ca DDB, sa fie inovativ. �Marile agentii si brand