Cristian Ungureanu, Directorul de marketing al grupului CrisTim: Cheltuim anual peste 3 milioane de euro net pentru promovare pe media. Trebuie sa ne ridicam bugetele dupa cum dicteaza piata, pentru ca nu poti sa nu fii in mintea consumatorului. Directorul de marketing al grupului CrisTim spune ca, dupa o investitie de circa 2 milioane de euro intr-o linie de productie a conservelor de pate, compania va ajunge la o cota de 5% din piata pana in 2007.
"Nu suntem agresivi pe media, nu ne intereseaza sa intram pe televiziune cu spoturi pentru ca ar insemna investitii foarte mari, care nu-si au rostul, atata timp cat nu ne propunem sa fim un jucator strategic", spune Cristian Ungureanu.
CrisTim a intrat pe piata conservelor din pate la jumatatea lunii august, dupa o investitie de 2 mil. euro intr-o linie de productie la fabrica de la Filipestii de Padure. Compania poate produce 10 tone de conserve in 24 de ore, in prezent fiind utilizat aproximativ 25% din acest potential.
"Daca nu ajungem la capacitate, investitia nu poate fi maximizata. Interesul nostru este sa obtinem cota propusa, dar nu mai mult. Focusul nostru este cel pe mezeluri", spune Ungureanu.
Directorul de marketing al CrisTim spune ca decizia de a intra pe piata pateurilor a fost luata in urma cu doi ani. "Am considerat ca este o piata interesanta si am inceput sa producem pate in membrana", adauga el.
Ungureanu spune ca piata pateului este foarte puternica, insa sunt mai putini producatori decat in industria mezelurilor, unde competitia este mult mai dura. "Este o piata cu un consumator fidel brandurilor romanesti", spune el.
Cei mai importanti jucatori din piata sunt Scandia Sibiu, Ardealul (detinut de Orkla Foods Romania), Antrefrig, Hame si Glina.
Potrivit directorului de marketing al CrisTim, decizia de a ataca aceasta piata a rezultat si din nevoia de a c