Se spune despre el ca este ultimul nonconformist de pe Madison Avenue. Donny Deutsch este un "Elvis al publicitarilor", un om "bogat, cu prieteni loiali, o sotie noua si cel mai lucrat corp de CEO din advertising", conform propriilor declaratii. De ceva vreme, este si vedeta de televiziune, iar cand va fi mare vrea sa se "faca" primar.
"Nu-mi pasa ce spune lumea si nu inteleg de ce trebuie sa fim impartiti in oameni de afaceri de succes si oameni care se distreaza", spune Deutsch cu un puternic accent mostenit din cartierul newyorkez Queens, locul sau de bastina. Nonconformist, Deutsch este, de obicei, primul care tranteste o injuratura intr-o camera si singurul care se simte stingherit in preajma unor businessmeni imbracati la costum. Lui Deutsch ii place sa "piarda vremea" in jeansi, tricouri viu colorate si tenisi Gucci alaturi de amicii din copilarie.
"Copilul-minune" al publicitatii a pornit de la mica firma a tatalui sau si a ajuns la o companie multi-miliardara, ai carei clienti sunt acum Chevrolet, Revlon, Snapple, MCI, Coors, Bank of America, Tommy Hilfiger si Tylenol. Deutsch si-a facut un nume in publicitate in anii '80-'90, cu propria agentie de advertising, Deutsch Inc. Apoi, in 1992, a lucrat la campania lui Bill Clinton pentru presedintie. Din 2004, magnatul este o personalitate media foarte cunoscuta datorita talk-show-ului difuzat de postul CNBC, The Big Idea with Donny Deutsch.
Despre el ii place sa spuna ca este inteligent, dar nu iesit din comun. Iar prietenii recunosc: "Personalitatea este cel mai mare atu al lui, mult mai mare decat inteligenta". Pentru "baietii din cartier", faptul ca Donny are atat de mult succes este inca o enigma. Multi dintre prietenii sai au fost foarte surprinsi cand a intrat la University of Pennsylvania, a chiulit ingrozitor de mult si apoi a absolvit magna cum laudae.
Norocul nu a fost insa vesn