Serialul lansat de Antena 1 isi propune sa scoata un profit de 200.000 de euro pe un interval "la bataie" cu veteranii de "La Bloc". Antena 1 arunca in lupta pentru audienta un serial care, dupa toate aparentele, isi propune sa atraga un important segment de public tanar.
Serialul de comedie (apartinand asa-numitului gen "sitcom") este programat curajos in intervalul 22.30-23.00, in care principalul concurent, Pro TV, tine de ani intregi, cu succes, "La Bloc", facut celebru de personaje ca Americanu’ sau Nelu Curca. Este si o miscare de intinerire a publicului postului, dar si a "Observatorului" de seara, care urmeaza pe Antena 1 dupa "Fast-food".
Antena vrea public tanar
De luni pana joi, in primele doua saptamani din septembrie, intervalul 22.30-23.00 a fost adjudecat de Pro TV, cu o medie de aproximativ 645.000 de telespectatori pe minut in mediul urban, urmat de Antena 1, cu 564.000 de telespectatori.
Intre cei doi concurenti sunt diferente semnificative in ceea ce priveste profilul publicului telespectator (in perioada analizata) si astfel se poate explica programarea serialului de tineret inainte de Observator.
Intre 22.30 si 23.00, Antena 1 a atras de luni pana joi cel mai batran public dintre posturile TV principale (aproape un sfert din telespectatorii din mediul urban aveau peste 65 de ani, fata de 14,1% din publicul Pro TV). De asemenea avea cel mai mic procent de persoane cu studii superioare (9,7% din public, fata de aproximativ 13% Pro TV si TVR 1).
Antena avea o buna reprezentare si la publicul feminin (59%, fata de 43-44% Pro TV si TVR).
De remarcat in luna septembrie ca, daca pe Pro TV spatiul orar era bine delimitat de serialul "La Bloc", pe Antena 1, intervalul nu avea personalitate si era "coada" emisiunilor de seara: "Revansa starurilor", "Din dragoste" si "Ziua jud