Patronul "LaDorna" crede intr-un cod al afacerilor. Insa nu vrea sa-si expuna averea.
Jean Valvis conduce unul dintre cele mai importante grupuri de firme din industria alimentara din Romania. Mai are timp si pentru muzica, poezie, dar si pentru petrecerile cu prietenii din studentie. Conduce masini germane, citeste carti de marketing si semiologie si e innebunit dupa fotbal.
Chiar de la inceputul discutiei, Jean Valvis ne-a avertizat ca tine la imagine - sa avem grija la fotografii! Si a lucrat la imaginea lui, de la primul si pana la ultimul raspuns dat la intrebarile puse de noi, mai ceva ca un director de Corporate Affairs.
A crescut din apa
„Am fost pionier, am avut ideea sa fac apele minerale pure, intr-o perioada in care puterea din Romania avea un dispret extraordinar pentru apele minerale, toata lumea se ocupa de industria berii sau de cine stie ce alte tunuri”, spune proprietarul „LaDorna” despre inceputurile sale in Romania.
Acum se considera deja bucovinean prin adoptie. Oricum, e singurul expat dintre cei 1.200 de angajati ai grupului.
Intre timp, a vandut afacerea cu apa minerala celor de la Coca-Cola. S-a spus ca ar fi castigat 40 de milioane din asta. Nu ne-a spus nici noua pretul corect.
Fauritor de marci
Dupa o viata in business, Valvis spune ca a gasit adevarata provocare: ideile pe termen mediu si lung. Se considera un fauritor de marci.
„Imi place sa vad incotro se indreapta lumea si sa vin cu solutii. O marca de renume e aceea care isi asuma responsabilitatea pentru un standard calitativ. Consumatorul plateste, probabil, ceva mai mult, dar exista o echipa de „nebuni” in materie de calitate, care se lupta in fiecare zi pentru ca produsul sa fie asociat cu acest concept”, crede seful „LaDorna”.
Si-a descoperit „relatiile” cu industria alimentara dupa ce si-a facut debutul in aceasta piata: un stra