Modelul Dacia Logan Break, în versiunile cu cinci şi şapte locuri, este lansat, miercuri, pe piaţa românească. Săptămâna trecută, noul model a fost expus la Salonul Mondial de la Paris, unde a stârnit nu doar interesul, ci şi îngrijorarea competitorilor. Şi asta pentru că, spun analiştii pieţii auto, noul model Dacia va deveni un concurent serios pentru mărci consacrate, precum Renault, Peugeot, Citroen şi Fiat. Modelul Logan MCV (Multi Convivial Vehicle) are caroserie tip break şi până la 7 locuri şi se adresează în special clienţilor cu familii numeroase sau comercianţilor. Break-ul preia o serie de elemente ale conceptului Steppe, prezentat în martie, la salonul auto de la Geneva, cum ar fi deschiderea în plan orizontal a uşilor inegale de la portbagaj şi forma mai îngustă a stopurilor. Faţă de modelul Logan berlină, diferă la designul exterior, la pasajele roţilor, bara faţă, calandru, precum şi la pavilionul supraînălţat.
Uzina Dacia din Piteşti a început producţia modelului Logan în 2004 şi a vândut până acum peste 330.000 de unităţi.
Preţurile noului vehicul sunt cuprinse între 8.200 şi 11.600 de euro.(S.G.)
Modelul Dacia Logan Break, în versiunile cu cinci şi şapte locuri, este lansat, miercuri, pe piaţa românească. Săptămâna trecută, noul model a fost expus la Salonul Mondial de la Paris, unde a stârnit nu doar interesul, ci şi îngrijorarea competitorilor. Şi asta pentru că, spun analiştii pieţii auto, noul model Dacia va deveni un concurent serios pentru mărci consacrate, precum Renault, Peugeot, Citroen şi Fiat. Modelul Logan MCV (Multi Convivial Vehicle) are caroserie tip break şi până la 7 locuri şi se adresează în special clienţilor cu familii numeroase sau comercianţilor. Break-ul preia o serie de elemente ale conceptului Steppe, prezentat în martie, la salonul auto de la Geneva, cum ar fi deschiderea în plan orizontal a uşilor in