Automobile Bavaria, importatorul pe piata locala al producatorului de lux BMW, va ajunge la afaceri de 150 mil. euro in acest an, fata de 130 mil. euro anul precedent. Valoarea include, pe langa masinile BMW si Mini, si autovehiculele comerciale MAN.
"Sunt tot mai multi clienti care fac pasul de la marcile de volum catre cele premium, cum este cazul BMW. In aceste conditii, am ajuns a doua piata din regiune, dupa Turcia pentru BMW. Pana la sfarsitul acestui an vom atinge pragul de 1.700 de autoturisme vandute", a declarat Michael Schmidt, directorul general al companiei.
Pentru comparatie, compania vindea in 1994, primul an de activitate pe piata locala, 11 automobile BMW.
In acest an vanzarile de autoturisme vor reprezenta jumatate din afacerile Automobile Bavaria, restul fiind contributia camioanelor MAN.
Automobile Bavaria concentreaza activitatea de import pentru marcile grupului BMW (BMW, Mini, Rolls-Royce), dar si comertul pentru aceste marci in Capitala. Cea mai mare parte a vanzarilor din provincie este realizata prin intermediul unor dealeri proprii.
"In tara avem dealeri proprii in orase precum Constanta, Brasov, Timisoara, Cluj, Targu Mures si show-room-uri in Craiova, Sibiu si de saptamana viitoare Oradea", explica Schmidt.
Investitiile totale ale Automobile Bavaria si dealerilor sai au trecut de 50 de milioane de euro din momentul infiintarii, cea mai importanta investitie urmand sa fie finalizata in aceasta saptamana.
"Am investit zece milioane de euro intr-un centru integrat in zona Baneasa. Cea mai mare parte au fost fonduri proprii, insa am apelat si la un credit bancar. Terenul l-am cumparat de acum trei ani, iar centrul include in premiera si un show-room pentru marca Rolls-Royce", adauga Schmidt. Rolls-Royce a inregistrat pana acum mai multe comenzi pe piata locala, printre clienti aflandu-se oamenii de af