Compania Orkla Foods Romania (OFR), filiala a grupului norvegian Orkla Foods, a inregistrat in primul semestru o crestere in volum a vanzarilor de pana la 20%, in functie de categoriile de produs, a declarat ieri directorul executiv al OFR, Aliz Kosza.
Marcile cu cea mai semnificativa crestere a vanzarilor in primele sase luni au fost La Minut (mustar), cu un plus al vanzarilor de 38%, margarina Wiesana, cu un avans de 13%, si ketchup-ul Tomi, cu 18%. Compania a relansat in acest an brandul de paté Ardealul si anticipeaza pentru 2007 o majorare de 50%, in volum, pe segmentul de pateuri.
Orkla a finalizat in luna iunie procesul de achizitie al producatorului de margarina Royal Brinkers Romania si a firmei de distributie a acestuia. OFR a platit 18,4 milioane euro pentru a achizitiona Royal Brinkers si a preluat 51% din capitalul social al firmei de distributie pentru un pret agreat de 2,1 milioane de euro. Compania a preluat anul trecut producatorul de pateuri Ardealul Covasna. Orkla a intrat pe piata romaneasca in 2002, cand a achizitionat Topway Food. De atunci, grupul norvegian a achizitionat producatorul de pateuri Ardealul Covasna, cateva linii de procesare a fructelor si legumelor de la firma Grup JM din Targoviste si producatorul de margarina Royal Brinkers Romania. Orkla Foods Romania este membra a grupului norvegian din industria alimentara Orkla Foods, cu venituri operationale anuale de sapte miliarde euro.
Compania Orkla Foods Romania (OFR), filiala a grupului norvegian Orkla Foods, a inregistrat in primul semestru o crestere in volum a vanzarilor de pana la 20%, in functie de categoriile de produs, a declarat ieri directorul executiv al OFR, Aliz Kosza.
Marcile cu cea mai semnificativa crestere a vanzarilor in primele sase luni au fost La Minut (mustar), cu un plus al vanzarilor de 38%, margarina Wiesana, cu un avans de 13%, si ketc