Pe segmentul Bucuresti-Constanta viteza maxima va fi chiar de 200 km/ora. Modernizarea va presupune o investitie de 3,5 miliarde euro, din care 2,5 miliarde euro provin de la Uniunea Europeana, diferenta fiind acoperita de la bugetul de stat.
In prezent, trenurile circula cu viteze cuprinse intre 20 si 100 km/ora. Reabilitarea, care va fi finalizata in 2013, va presupune schimbarea traverselor, modificarea terasamentelor si a tuturor lucrarilor de pe traseu, cum ar fi poduri, tunele, dar si achizitia de material rulant mai performant.
Pana in prezent, a fost finalizata sectiunea Bucuresti-Campina, cu fonduri provenite din imprumuturi externe si de preaderare. Lucrarile continua la segmentul Bucuresti-Constanta, iar pentru tronsonul Campina-Predeal, licitatia este in pregatire.
CFR Calatori va organiza, saptamana viitoare, si o precalificare pentru achizitia de vagoane de calatori care pot fi utilizate la viteze mari, caietul de sarcini fiind cumparat de noua firme.
Citeste articolul complet in Evenimentul zilei
Pe segmentul Bucuresti-Constanta viteza maxima va fi chiar de 200 km/ora. Modernizarea va presupune o investitie de 3,5 miliarde euro, din care 2,5 miliarde euro provin de la Uniunea Europeana, diferenta fiind acoperita de la bugetul de stat.
In prezent, trenurile circula cu viteze cuprinse intre 20 si 100 km/ora. Reabilitarea, care va fi finalizata in 2013, va presupune schimbarea traverselor, modificarea terasamentelor si a tuturor lucrarilor de pe traseu, cum ar fi poduri, tunele, dar si achizitia de material rulant mai performant.
Pana in prezent, a fost finalizata sectiunea Bucuresti-Campina, cu fonduri provenite din imprumuturi externe si de preaderare. Lucrarile continua la segmentul Bucuresti-Constanta, iar pentru tronsonul Campina-Predeal, licitatia este in pregatire.
@N