Modernizarea Coridorului IV feroviar, Curtici - Constanta, va costa 3,5 miliarde de euro, din care 2,5 miliarde de euro provin de la Uniunea Europeana, iar restul, de la bugetul de stat. Dupa modernizare, trenurile vor circula pe acest sector cu viteze de pana la 160 kilometri pe ora, iar pe segmentului Bucuresti - Constanta, viteza maxima va fi de 200 km/ora. "Facem eforturi pentru a se putea circula si la noi cu viteze ridicate, ca si in tarile occidentale", a spus Radu Berceanu (foto), ministrul Transporturilor. In prezent, trenurile circula cu viteze intre 20 si 100 km/ora. Termenul de finalizare a lucrarilor este anul 2013. (Elena Stan) Modernizarea Coridorului IV feroviar, Curtici - Constanta, va costa 3,5 miliarde de euro, din care 2,5 miliarde de euro provin de la Uniunea Europeana, iar restul, de la bugetul de stat. Dupa modernizare, trenurile vor circula pe acest sector cu viteze de pana la 160 kilometri pe ora, iar pe segmentului Bucuresti - Constanta, viteza maxima va fi de 200 km/ora. "Facem eforturi pentru a se putea circula si la noi cu viteze ridicate, ca si in tarile occidentale", a spus Radu Berceanu (foto), ministrul Transporturilor. In prezent, trenurile circula cu viteze intre 20 si 100 km/ora. Termenul de finalizare a lucrarilor este anul 2013. (Elena Stan)