Prezenta la Salonul Auto de la Paris, impreuna cu echipa Pro Motor, Roxana Ciuhulescu a fost nevoita sa stea câte zece ore pe zi cocotata nu numai pe cei 1,92 m ai sai, ci si pe tocuri inalte de opt cm. Astfel, vedeta Pro Motor a privit toate cele 50 de premiere mondiale automobilistice de la inaltimea de doi metri. Incepând din 7 octombrie, Roxana Ciuhulescu va prezenta, in cadrul emisiunii pe care o prezinta, reportaje speciale in care va difuza noutatile revolutionare expuse la Salonul de la Paris. Printre „spendorile“ pe patru roti care au cucerit Parisul, precum Mitsubishi Pajero, Audi R8, Nissan Qasqai, Alfa Competizione, s-a aflat si un model al unei masini autohtone. „Am fost foarte mândra de lansarea noului model românesc, atât de mândra de parca eu facusem acea masina. Si ma uitam cu admiratie si la cei din presa internationala, pentru ca priveau masina româneasca plini de interes“, a marturisit cu patriotism Roxana. Printre sute de cai putere si masini luxoase, Roxana a avut vreme sa viziteze, alaturi de colegii sai de emisiune, Versaille-ul, cabaretul Lido, Turnul Eiffel si câteva dintre magazinele pariziene. Prezenta la Salonul Auto de la Paris, impreuna cu echipa Pro Motor, Roxana Ciuhulescu a fost nevoita sa stea câte zece ore pe zi cocotata nu numai pe cei 1,92 m ai sai, ci si pe tocuri inalte de opt cm. Astfel, vedeta Pro Motor a privit toate cele 50 de premiere mondiale automobilistice de la inaltimea de doi metri. Incepând din 7 octombrie, Roxana Ciuhulescu va prezenta, in cadrul emisiunii pe care o prezinta, reportaje speciale in care va difuza noutatile revolutionare expuse la Salonul de la Paris. Printre „spendorile“ pe patru roti care au cucerit Parisul, precum Mitsubishi Pajero, Audi R8, Nissan Qasqai, Alfa Competizione, s-a aflat si un model al unei masini autohtone. „Am fost foarte mândra de lansarea noului model românesc, atât de mândra de