Terminalul de Containere Constanta Sud se pregateste pentru ultima faza de dezvoltare, in acest sens fiind demarate negocierile de extindere, in urma carora CSCT va avea o capacitate 2,5 milioane TEU, a declarat, pentru „Replica” de Constanta, directorul general al Companiei Nationale Administratia Porturilor Maritime, Mircea Banias.
Totodata, a precizat Mircea Banias, in cursul saptamanii trecute Portul Constanta a fost gazda unei delegatii din Qatar, care a vizitat locatiile propuse pentru terminalul LNG (gaz natural lichefiat). „Reprezentantii firmei din Qatar, care au vizitat portul urmeaza sa ne confirme daca vor face investitia, care se ridica la suma de 2 miliarde de euro”, a declarat directorul CN APMC.
Investitia ar urma sa fie facuta in parteneriat cu firma Rokura din Bucuresti, firma care, de altfel, este implicata si in proiectul eolienelor din Portul Constanta. Terminalul de Containere Constanta Sud se pregateste pentru ultima faza de dezvoltare, in acest sens fiind demarate negocierile de extindere, in urma carora CSCT va avea o capacitate 2,5 milioane TEU, a declarat, pentru „Replica” de Constanta, directorul general al Companiei Nationale Administratia Porturilor Maritime, Mircea Banias.
Totodata, a precizat Mircea Banias, in cursul saptamanii trecute Portul Constanta a fost gazda unei delegatii din Qatar, care a vizitat locatiile propuse pentru terminalul LNG (gaz natural lichefiat). „Reprezentantii firmei din Qatar, care au vizitat portul urmeaza sa ne confirme daca vor face investitia, care se ridica la suma de 2 miliarde de euro”, a declarat directorul CN APMC.
Investitia ar urma sa fie facuta in parteneriat cu firma Rokura din Bucuresti, firma care, de altfel, este implicata si in proiectul eolienelor din Portul Constanta.