Da la un raion de cosmetice franţuzeşti, aşezat la ieşirea din magazinele Mega Image, în anul 1997, Meli Melo a ajuns astăzi să fie un brand cunoscut şi prezent în mai toată ţara, prin Da la un raion de cosmetice franţuzeşti, aşezat la ieşirea din magazinele Mega Image, în anul 1997, Meli Melo a ajuns astăzi să fie un brand cunoscut şi prezent în mai toată ţara, prin comercializarea bijuteriilor şi accesoriilor pentru femei. Stephane Dumas şi Hubert Larmaraud au reuşit să ajungă, de la o investiţie iniţială de 100.000 de dolari, la o cifră de afaceri de câteva milioane de euro în nouă ani. Firma Gamabell Exim S.R.L. s-a născut în 1997, părinţi fiindu-i doi cetăţeni francezi- Stephane Dumas (26 de ani, la acea vreme) şi Hubert Larmaraud (34 ani). Investiţia iniţială, de 100.000 de dolari, s-a concretizat într-un raion de cosmetice franţuzeşti, aşezat la ieşirea din magazinele Mega Image. Un an mai târziu, însă, a fost deschis în Bucureşti, pe Lipscani, primul magazin Meli Melo Paris. Dacă aici se comercializau cosmetice, bijuterii şi accesorii pentru femei, după un an acţionarii francezi renunţă definitiv la cosmetice, dând naştere în România primului magazin specializat de bijuterii şi accesorii fantezie pentru femei. Au fost aduse astfel în România produse aflate în vogă la Paris, respectându-se întocmai tendinţele frantuzeşti. "Cârlig" pentru clienţi Nu doar asta le-a adus succesul, spun acţionarii Meli Melo. Au existat anumite elemente inovative, în premieră pentru comerţul de acest gen din România. Sistemul "libre service", spre exemplu, un serviciu de autoservire, folosit pentru prima dată într-un magazin de bijuterii din România. Vânzătorii cu rol de cosilier, totodată pregătiţi să ajute clienţii cu sfaturi în orice moment, au reprezentat alt motiv pentru care Meli Melo a reuşit să-şi câştige clienţi. Mai nou, o altă modalitate de a-şi pune în valoare pro