« Primaria organizeaza selectie de oferte pentru selectarea mass-media pentru publicitate priprie. Prin aceasta procedura vor fi selectionate 1 post TV local. 1 post radio local si un cotidian local. Caietul de sarcini...etc. ». Asa este redactat un anunt recent al primariei Rm. Valcea.
La prima vedere nimic nu este anormal, se intelege clar dorinta legala a institutiei de a fi in contact permanent cu cetateanul, pe care si-l doreste informat si la curent cu problemele urbei. Asa este si normal ! Anormal este comportamentul pe care primaria l-a adoptat in legatura cu presa electronica. Simplu si fara argumente solide acest gen de publicatii a fost exclus.
Faptul ca marea majoritate a consumatorilor de presa prefera hartia, ca nu toata lumea are acces la internet, nu este suficient pentru a face discriminari in acordarea fondurilor publice pentru publicitate. Atitudinea edililor Ramnicului in legatura cu aceasta problema denota limita de perspectiva si rezumarea in gandire a acestora.
Intelegem de la ei , spre exemplu, ca licitatiile viitoare, indiferent de scopul propus, vizeaza participarea la selectie doar a firmelor locale, ca accesul celor interesati dar care nu sunt bastinasi este restrans, sunt tratati discriminatoriu prin privarea de informatie. Aceasi edili omit s-au au uitat de apropiata intrare a tarii in UE.
Perspectivele care se deschid sunt imense, informatia va capata accente si mai capitale, comunicarea se va dovedi cruciala intr-o comunitate largita parca la infinit si cu un potential de dezvoltare greu de perceput la justa valoare. Se deschide posibilitatea cooperarii pe multiple planuri cu alte orase, se largeste accesul la proiecte europene de dezvoltare etc.
Lumea evolueaza si presa electronica reprerzinta un pas in acest sens, va ajuta la o mai buna comunicare, va fi interfata intre proiectel