şi ameninţări la adresa guvernanţilor a atins "apogeul" în orele de vârf, când în principalele intersecţii maşinile circulau bară la bară sau abia se mişcau din loc. Iar dacă încerca şi ameninţări la adresa guvernanţilor a atins "apogeul" în orele de vârf, când în principalele intersecţii maşinile circulau bară la bară sau abia se mişcau din loc. Iar dacă încerca cineva să iasă din rând, putea fi "linşat" cu uşurinţă de ceilalţi şoferi. Poliţia Rutieră a intervenit cu număr mărit de agenţi, care au făcut faţă cu greu problemelor apărute în trafic, dar au reuşit în cele din urmă să fluidizeze, cât de cât, circulaţia. Cei care vor să ajungă la aeroport sau spre Ploieşti, trebuie să aleagă în continuare rutele ocolitoare: Bulevardul Aviatorilor-Strada Nicolae Caramfil-Bulevardul Aerogării sau Bulevardul Poligrafiei-Pasajul Jiului-Strada Băiculeşti-şoseaua Străuleşti-Bulevardul Ion Ionescu de la Brad. Nici cei care au ales să meargă cu mijloacele de transport în comun, deja neîncăpătoare, nu au avut mai mult noroc, mai ales că şi acestea circulă tot pe traseele deviate. Există însă şi o veste bună pentru bucureşteni. Directorul general CFR SA, Constantin Axinia, a declarat ieri pentru Rompres, că noul pod de cale ferată care traversează şoseaua Bucureşti-Ploieşti va fi montat cu trei zile mai repede, astfel încât circulaţia rutieră ar putea fi reluată în jurul datei de 16 octombrie, şi nu 19 octombrie, aşa cum fusese anunţat iniţial.
şoseaua Bucureşti-Ploieşti va rămâne calvarul şoferilor şi anul viitor
Ieşirea din Bucureşti spre DN1, prin nordul Capitalei va fi un adevărat chin, atât toamna asta, dar şi anul viitor. După aceste zile, în care traficul este oprit între Casa Presei şi Ion Ionescu de la Brad, SNCFR a mai cerut Primăriei Capitalei încă o săptămână de restricţionare a circulaţiei autovehiculelor, perioadă în care va fi montat noul pod. "În