Conducerea Primăriei Braşov, prin viceprimarul Gabriel Andronache, s-a întâlnit în două rânduri, până acum, cu proprietarii terenurilor din Centrul Civic, pentru a le explica planurile care au fost puse la punct pentru această zonă, implicit şi Planul Urbanistic Zonal (PUZ). La acest moment, pe lângă Primăria Braşov, care deţine câteva zeci de metri pătraţi în acea zonă, există şi 10 proprietari, care împreună deţin între 3.000 şi 4.000 de metri pătraţi de teren. Aceşti proprietari fie au primit terenurile în baza Legii 10, fie le-au cumpărat. „Am discutat cu aceşti oameni şi le-am explicat care sunt planurile pe care Primăria le are pentru Centrul Civic. Aceste discuţii sunt necesare deoarece anul viitor vrem să demarăm procedura de licitaţii a unor lucrări, în conformitate cu PUZ-ul zonei, care a fost aprobat de Consiliul Local. Aceşti proprietari trebuie să ştie care este situaţia. Le-am propus să se asocieze în caz că vor să construiască, cu menţiunea că pot construi numai ce este prevăzut în PUZ. Totodată, ei pot primi terenuri la schimb în alte zone ale oraşului”, ne-a explicat viceprimarul Gabriel Andronache. Problema celor 10 proprietari din Centrul Civic este că terenurile deţinute nu au suprafeţe foarte mari, ci au între 300 şi 400 de metri pătraţi şi sunt dispersate pe toată zona. Conforma PUZ-ului, în Centrul Civic urmează fi construite, printre altele, un Complex administrativ care va avea între 3 şi 8 etaje, galerii comerciale în clădiri de 3 etaje, un hotel cu regimul de înălţime P+2M+10, un centru de afaceri proiectat a avea 29 de etaje, o grădină publică pe o suprafaţă de aproximativ 8.000 mp, clădiri pentru birouri cu parter comercial care vor avea 7 etaje şi altele cu 12 etaje, precum şi o parcare subterană. Conducerea Primăriei Braşov, prin viceprimarul Gabriel Andronache, s-a întâlnit în două rânduri, până acum, cu proprietarii terenurilor din Ce