Compania, care a atins pragul propus, de un magazin la un milion de locuitori, investeste intre 4 si 4,5 milioane de euro in renovarea fiecarui centru cash & carry
Compania Metro Romania si-a oprit deocamdata extinderea pe piata romaneasca, dupa ce a atins pragul stabilit de un magazin la un milion de locuitori. Cel mai mare lant cash & carry din Romania, care detine 23 de unitati in toate marile orase ale tarii, isi orienteaza resursele financiare si manageriale catre consolidarea unitatilor de distributie deja existente. "2006 este un an al consolidarilor magazinelor deja existente, proces care a fost demarat deja in cadrul centrelor din Bucuresti-Militari, Brasov si Timisoara. Sumele alocate acestei actiuni variaza intre 4 si 4,5 milioane de euro pentru fiecare magazin", a declarat directorul general al Metro Romania, Francois Oliver. "Avem deja un numar mare de magazine in Romania, urmeaza procesul de remodelare", a mai afirmat Oliver, subliniind ca anul viitor vor fi reamenajate centrele cash&carry din Suceava, Constanta si Cluj.
Pentru a-si consolida relatiile cu furnizorii si clientii, Metro Romania organizeaza saptamana viitoare (19-22 octombrie), la Romexpo, "Metro Expo", eveniment in premiera pentru intreaga Europa Centrala si de Est. Organizata pentru peste 30.000 de clienti, pe o suprafata de 10.000 de metri patrati, expozitia isi propune sa determine consolidarea relatiilor si fidelizarea clientilor profesionisti ai Metro Romania.
Metro Cash & Carry Romania face parte din reteaua Metro International, lider mondial pe piata de profil, cu 554 de magazine in 28 de tari. Compania-mama a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 28,1 miliarde de euro, iar la nivel global, unul dintre cele mai importante obiective este de a se extinde pe pietele non-germane. "Ne concentram atentia in special asupra pietelor in curs de dezvoltare di