Trei oameni de success in Romania alaturi de reprezentantii McCann. Clienti, publicitari si consecintele unei colaborari fructuoase. Fiecare a luat cuvantul. Felicitarile de rigoare, multumiri si voie buna. �Ma bucur ca o firma din Romania, cu un nume neaos romanesc a castigat trofeul�, a precizat, luand cuvantul, Gabriel Liiceanu.
Campania realizata de McCann, Bookfest Books, a fost un success la Golden Drum, aducand un Golden Watch companiei. Gabriel Liiceanu, unul dintre organizatorii Bookfest a redescoperit cu aceasta ocazie publicitatea. �Publicitatea uimeste prin idiotenie, tampenie dar si prin nevoia de a ne juca. Vulgarizarea deformata care te trimite la o origine a originalului, este incantatoare. Povestea asta cu publicitatea este unul dintre cele mai grele lucruri pentru ca trebuie sa imbini simplitatea cu ludicul, riscul fiind sa obtii fie ludic fara simplitate, fie simplitate fara ludic. Lucrarile Bookfest implica aceste doua calitati. La inceput am fost sceptic, acum sunt incantat, am aflat dupa 15-16 ani ca publicitatea isi atinge excelent scopul de a vinde�, a declarat Liiceanu.
Povestea asta cu publicitatea este unul dintre cele mai grele lucruri pentru ca trebuie sa imbini simplitatea cu ludicul, riscul fiind sa obtii fie ludic fara simplitate, fie simplitate fara ludic.Toate acestea, s-au intamplat cu ocazia conferintei tinuta de McCann Erickson pentru a discuta cu jurnalistii despre reusita de la Portoroz, mai ales ca anul acesta se implinesc 10 ani de activitate ai agentiei.
Si Paul Nuber, managerul general al Nestle Romania a fost incantat de reusita McCann la Golen Drum. �Nu am stiut de aceasta campanie pana recent. M-a sunat Enoiu de trei ori in toiul noptii pentru a-mi spune ca am castigat nu stiu ce premiu important�, a precizat acesta.
Alaturi de cei mentionati mai sus s-a aflat si Giovanni Francesco, directorul muz