Selgros Cash & Carry a patruns pe piata clujeana in vara anului 2005. Magazinul construit pe o parcela a pepinierei Becas a fost deschis cu mare tam-tam, iar pentru atragerea clientilor s-a introdus o linie gratuita de autobuz. Minunea a tinut trei luni, intrucat societatea nu a mai platit pentru aceasta gratuitate, motiv pentru care clujenii au fost nevoiti sa care sacosele in brate pe drumul prafuit de camioane.
Mai mult, au inceput sa se inmulteasca reclamatiile privind calitatea produselor electronice si electrice, care nu sunt tocmai piesa de rezistenta a Selgros. Insa, atrasi de “oferte speciale”, mai multi clujeni au cazut in plasa si au ramas cu produse defecte, in ciuda faptului ca acestea sunt inca in garantie.
Magazinele Selgros sunt detinute de concernele germane Rewe Gruppe Koeln si Otto-Versand Hamburg. Grupul are 38 de magazine de tip Cash:Carry in Germania si alte 9 unitati in Polonia.
Tratati “nemteste”, tot mai multi clujeni s-au trezit cu banii luati si cu marfa de slaba calitate, mai ales in cazul produselor electronice/electrice.
Inaugurat in vara anului 2005 cu baloane colorate si oferte promotionale, magazinul Selgros a devenit al doilea hypermarket vizitat de clientii clujeni. In plus, Selgros a obtinut cu sprijinul Primariei Cluj-Napoca si RATUC o linie de transport in comun pe traseul piata Mihai Viteazu - punct comercial.
Transportul era gratuit si era destinat special persoanelor care se deplasau pentru cumparaturi la Selgros. Dupa trei luni, minunea a luat sfarsit, iar Selgros n-a mai platit pentru acesta gratuitate pusa la dispozitia clientilor. In prezent, clujenii care nu detin autoturism personal sunt nevoiti sa ajunga de la capatul liniei 4 (cartierul Marasti) pe jos sau cu taxi pana la Selgros.
Du