Dupa nici o luna de functionare, limitatoarele de viteza montate pe principalele artere rutiere ale Brailei au disparut complet. Mai intii au inceput sa iasa suruburile cu care erau prinse in asfalt, apoi au inceput sa dispara segmente din ele, iar la final au fost indepartate cu totul. Din cite se pare, modelul achizitionat de Autoritatea Teritoriala de Ordine Publica nu a putut face fata traficului intens de pe strazile brailene.
In consecinta, Directia de Administrare si Gospodarire Locala, institutia care a primit din partea Primariei sarcina sa le monteze, s-a vazut nevoita sa le scoata din uz. "Sistemul de prindere nu a dat rezultate, probabil din cauza ca nici asfaltul nu prea este de calitate. Dupa ce suruburile au inceput sa iasa, citeva placi au fost furate asa ca nu avea rost sa mai tinem aceste limitatoare de viteza in functiune. Probabil ca se vor face, ca si in alte orase, limitatoare cu ridicaturi de asfalt. Decizia apartine, insa, Politiei Rutiere si Primariei. Daca vom primi comanda, noi le vom executa", ne-a spus Adrian Dediu, directorul DAGL.
La nivelul Primariei se cauta, la ora actuala, alternative pentru montarea unor limitatoare de viteza mai rezistente. "Exista si altfel de sisteme pe care vom incerca sa le montam pe strazi, desi doar prezenta unor limitatoare de viteza nu va fi in masura sa rezolve toate problemele din trafic. Inconstienta soferilor, a pietonilor sau biciclistilor, starea tehnica a autovehiculelor, aceste aspecte provoaca incidentele nedorite", ne-a declarat viceprimarul Lucian Tilea.
Dupa nici o luna de functionare, limitatoarele de viteza montate pe principalele artere rutiere ale Brailei au disparut complet. Mai intii au inceput sa iasa suruburile cu care erau prinse in asfalt, apoi au inceput sa dispara segmente din ele, iar la final au fost indepartate cu totul. Din cite se pare, modelul achiz