Hitachi, cel mai mare producator japonez de electronice, vrea sa plateasca 55,7 mld. yeni (371 mil. euro) pentru pachetul majoritar al companiei Clarion, producatorul de echipamente audio si de navigatie auto, scrie Bloomberg. Hitachi, care detinea deja 14,4% din actiunile Clarion, intentioneaza ca pana in martie 2011 produsele destinate pietei auto sa genereze vanzari de 290 mld. yeni (1,9 mld. euro), de sase ori mai mult fata de prezent. Hitachi a vandut anul trecut echipamente de navigatie in valoare de 44,4 mld. (0,29 mld. euro), reprezentand aproximativ un sfert din veniturile Clarion de 184,1 mld. yeni (1,22 mld. euro). Oficialii Clarion estimeaza ca venitul net va scadea cu 78% la 1,3 mld. yeni (8,6 mil euro) fata de anul fiscal anterior si ca vanzarile vor atinge la finalul lunii martie 186 mld. yeni (1,23 mld. euro), in crestere cu 1%. De asemenea, Hitachi estimeaza pentru anul fiscal curent pierderi de 55 mld. yeni (0,36 mld. euro). Hitachi, cel mai mare producator japonez de electronice, vrea sa plateasca 55,7 mld. yeni (371 mil. euro) pentru pachetul majoritar al companiei Clarion, producatorul de echipamente audio si de navigatie auto, scrie Bloomberg. Hitachi, care detinea deja 14,4% din actiunile Clarion, intentioneaza ca pana in martie 2011 produsele destinate pietei auto sa genereze vanzari de 290 mld. yeni (1,9 mld. euro), de sase ori mai mult fata de prezent. Hitachi a vandut anul trecut echipamente de navigatie in valoare de 44,4 mld. (0,29 mld. euro), reprezentand aproximativ un sfert din veniturile Clarion de 184,1 mld. yeni (1,22 mld. euro). Oficialii Clarion estimeaza ca venitul net va scadea cu 78% la 1,3 mld. yeni (8,6 mil euro) fata de anul fiscal anterior si ca vanzarile vor atinge la finalul lunii martie 186 mld. yeni (1,23 mld. euro), in crestere cu 1%. De asemenea, Hitachi estimeaza pentru anul fiscal curent pierderi de 55 mld.