Ultimul apel mai deosebit a venit acum o saptamina, cind un tinar a petrecut peste 50 de minute la telefon cu un inspector al Primariei.
Plingere record
In dimineata zilei de 29 septembrie, „Telefonul primarului“ a sunat din nou. A raspuns inspectorul de serviciu Dan Colceriu. De cealalta parte a liniei, un student in an terminal la Agronomie a dorit sa reclame lipsa unei treceri de pietoni in zona in care locuieste. Pina acum, nimic neobisnuit.
Insa apelul a durat mai bine de 50 de minute, timp in care Adrian Hot a continuat sa-i explice inspectorului necesitatea unei treceri de pietoni in intersectia strazilor Ialomitei cu Fabricii de Zahar. „Baiatul avea foarte multe de povestit. Tin minte ca mi-a mai spus si despre cum isi petrece el timpul la facultate.
Probabil era singur acasa si nu avea cu cine sa povesteasca“, mentioneaza Dan Colceriu. Cu toate ca inspectorul Primariei a notat reclamatia apelantului, lui Adrian nu ii mai venea sa inchida. Asa ca a continuat cu explicatiile.
„Totodata, mi-a cerut si numele si sala in care ma poate gasi, pentru ca voia sa mai treaca pe la Primarie «pentru a mai schimba citeva cuvinte»“, si-a mai amintit inspectorul care raspunde la „Telefonul Primarului“.
„Alo, taxi?“
„Multa lume ne suna si ne reclama fel de fel de probleme de care noi nu prea raspundem“, explica o alta persoana de la serviciul 984. „Ne suna unii ca sa ne spuna ca nu le convine cum va fi amenajat Bulevardul Eroilor. O alta doamna ne apeleaza la fiecare doua-trei zile sa ne spuna ca este iradiata de institutul de vizavi de pe strada Cimpeni. Altii ne suna si ne injura.
Avem de-a face zilnic cu fel de fel de oameni“, povestesc cei de la capatul liniei 984. Un alt caz aparte il cons