Delta privind expansiunea în întreaga lume. Destinat mai ales mediului de business care călătoreşte între cele două oraşe, operatorul american se aşteaptă să atingă un grad de ocupare de Delta privind expansiunea în întreaga lume.
Destinat mai ales mediului de business care călătoreşte între cele două oraşe, operatorul american se aşteaptă să atingă un grad de ocupare de 80-90% pe zbor.
"În ultimele luni am analizat această piaţă şi avem convingerea că noua cursă va fi profitabilă pentru Delta. Ne aşteptăm să avem avioanele pline, cu o ocupare medie de 80-90%", a declarat, ieri, vicepreşedintele pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa al companiei americane, Frank Jahangir, refuzând să ofere o valoare estimativă a investiţiilor ce vor fi realizate în ţara noastră. Cursele Delta între Bucureşti şi New York JFK vor fi operate cu aeronave Boeing 767-300 ER, cu o capacitate de 214 pasageri, cu 35 de locuri la clasa BusinessElite. Durata zborului va fi de zece ore şi jumătate, faţă de circa 16 ore, durata unui zbor cu escală într-un oraş european. În plus, de la JFK, pasagerii vor beneficia de conexiuni către 40 de destinaţii de afaceri şi de petrecere a timpului liber din SUA şi Canada, inclusiv Los Angeles, San Francisco, Miami, Atlanta, Boston şi Orlando, respectiv Montreal şi Toronto.
Zboruri la preţuri competitive
În ceea ce priveşte tarifele ce vor fi practicate de noul operator aerian, Jahangir a precizat că acestea vor fi cele mai competitive din piaţă, sugerând astfel că o eventuală decizie a companiei TAROM de a opera pe această rută nu îi va afecta.
"Dacă TAROM decide să introducă zboruri pe această rută, cu atât mai bine. Ne bucurăm să ne desfăşurăm activitatea într-un mediu competitiv", a declarat Jahangir. Compania TAROM analizează posibilitatea introducerii de curse către trei noi destinaţii. Ministrul transporturilor şi tur