Uriasa sala de sport a Colegiului National "Gh. Murgoci" s-a dovedit a fi prea mica, ieri, la deschiderea tirgului expozitional "Braila Eurofashion". Sute de oameni s-au inghesuit sa vada si sa cumpere produsele celor peste 80 de firme romanesti expozante, din domeniul confectiilor textile, tricotajelor, lenjeriei, pielii, blanurilor, incaltamintei, marochinariei. Organizatorii s-au declarat multumiti de acest debut, spunind ca, daca lucrurile se vor derula asa pina duminica, 15 octombrie, ultima zi a expozitiei, sint premise ca anul viitor, sa avem la Braila nu una, ci doua editii.
"Daca producatorii pe care i-am adunat aici, pentru a-si prezenta si promova marfa, vor fi multumiti de interesul aratat de braileni, vom face la anul o editie de prezentare a colectiilor de primavara-vara, si una de toamna-iarna", ne-a declarat Nicolae Parteni, reprezentatul firmei organizatoare, "Media Business Clas".
Firmele locale au lipsit cu desavirsire
Se remarca faptul ca, din multitudinea de firme venite din orase ca Brasov, Cluj, Bistrita, Satu Mare, Calarasi, Bucuresti sau Iasi, nici una nu este din Braila. "Asta nu inseamna ca in industria usoara braileana nu activeaza firme reprezentative. Colaboram foarte bine cu trei firme brailene care expun cu succes in alte orase, insa aici au evitat sa vina la expozitie. In general, cam asa procedeaza toti producatorii atunci cind expozitia ajunge in localitatea de unde provin. Situatia se explica prin faptul ca in orasul respectiv au magazine sau reprezentante unde vind cu adaos comercial iar produsele aduse la expozitie trebuie vindute cu pret de producator", a explicat Nicolae Parteni.
Prezent la deschiderea oficiala a expozitiei, primarul Constantin Cibu i-a felicitat pe organizatori pentru initiativa de a aduce la Braila un numar mare de participanti din industria