Lantul de magazine Profi atrage din ce in ce mai putini clujeni. Preturile mici practicate nu reusesc sa alunge gustul amar lasat de privelistea dezolanta din magazine... sau de branza expirata cumparata. Magazinele Profi au intrat pe piata din Romania in anul 2000. Desi la inceput au avut un succes rasunator in randul clujenilor, ele si-au pierdut treptat din “stralucire”.
Aspectul deprimant, legumele uscate expuse pe rafturi, calitatea uneori indoielnica a produselor sub marca proprie i-au facut pe multi clienti sa se indrepte spre alte lanturi de magazine. In plus, desi Profi Rom Food SRL are in momentul de fata datorii care se ridica la 73 milioane RON, demersurile companiei indica o extindere rapida.
Magazinele Profi au intrat pe piata din Romania in urma cu sase ani, in anul 2000, iar la inceput au avut un mare succes. Preturile mici practicate de Profi la diverse produse i-au facut pe multi clujeni sa ia cu asalt acest lant de magazine.
Cu timpul insa, consumatorii au inceput sa devina mai atenti la calitatea produselor cumparate, iar diferenta de pret nu a mai reusit sa-i convinga sa achizitioneze produse mai ieftine, dar mai proaste. Odata cu aparitia altor supermarket-uri in Cluj, Profi a inceput sa mearga din ce in ce mai rau.
Din punct de vedere estetic, Profi arata in ultimul timp ca un depozit en-gros, sunt de parere numeroase persoane care frecventeaza acest magazin. Multe din produsele de pe rafturi sunt desfacute, iar amenajarea interioara lasa mult de dorit. In plus, mai multi cumparatori s-au plans de faptul ca au achizitionat de la Profi produse expirate.
Bulina neagra pentru marca proprie
Un punct care se doreste forte la magazinele Profi sunt produsele comercializate sub marca proprie. Primele produse de acest